23 maj 2014

Måndagens regn, mitt byte.

Nej. Gatufoto är inte en jakt, snarare handlar det om människor och timing. Som i måndags då IF Elfsborgs svenska cupmästare presenterades på ett mindre torg i Borås. Precis före spelarna kom, började det att störtregna...


All wrapped up
Fatherly rain

Friendly rain

Raining pride

Wet yet mobile

Wet turnaround






































Dessa bilder är i Instagram-format, fler av dem har jag redan publicerat på mitt konto: @GunnarFNovik - här kan du se dem alla på en gång.

Annars finns många av mina bilder dels på den öppna Facebook-sidan Gunnar F Novik Street photography eller i bildströmmen på mitt Flickr-konto: Gunnar F Novik Streetphoto (klickar du namnen hamnar du rätt - gilla gärna)
#blogg100 - 084b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar