15 maj 2014

Jag, för 52 år sedan. Eller?


Anders Novik, september 1962


Allt går igen. Eller. Jag har släkt här uppe. Vi har våra familjedrag, vi Novikar. Precis som ni har era. Mina söner är stundtals mycket lika mig. Såååå. Jag och pappa då?
Jag

Torsdag är minnesdag numera, via #throwbackthursdag, #TBT eller #tillbakablickstorsdag.
Det har sagts mig att jag är väldigt lik min pappa. Något som jag alltid slagit ifrån mig. Men det kanske är tur att jag aldrig satsat på mustasch?

Själv tycker jag om pappas rock. Och halsduken. De visar något på modet på tidigt 60-tal.
#blogg100 - 076




FÖRRESTEN!!!
Detta är faktiskt mitt 100:e inlägg i årets utmaning av Blogg100. Grattis till mig!
Ja. Jag vet att utmaningen inte handlar om att göra just 100 inlägg, utan snarare om minst ett inlägg om dagen i 100 dagar. Och då är det 24 dagar kvar. Men det är kul ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar