16 mars 2014

Snygga upp väggen.

Hoppla! Är i stort behov av att skaffa ett nytt kamerahus för mitt gatufotograferande. Du kan hjälpa och samtidigt få något ut av det. Fyra av mina bilder var med på en utställning på Abecita Konstmuseum över årsskiftet. Du kan bli stolt ägare till av en av dem.

Dessa fyra bilder kan vara just ditt sätt att stödja mig. 
Är ingen teknikfantast, men måste gå upp i både kvalitet och teknik för att kunna göra det som jag måste. Bland annat för att kunna fota i mörkare miljöer. Därför fungerar inte min Canon EOS 50D tillräckligt bra, utan en 6D med fullformats-sensor behövs. 
Hör av dig i kommentarsfältet så fixar jag bilderna, med eller utan ram. Skrev jag att de är hela 45 x 30 cm (b x h)? 

Bilderna heter i tur och ordning Hair and Hands, Vaxdocka, Motljus och Ofokus.
#blogg100 - 016b
Hair and Hands
Vaxdocka



Motljus



Ofokus




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar