15 juli 2016

Professionell kommunikation.

Skärmdump novikmedia.se
Idag blev så till slut min firma-hemsida rätt lanserad. Här på bloggen skriver jag allmänt om språk och kommunikation, på min firmasida skriver jag professionellt (och på nya firmasidan) med fokus på Skriva, Berätta och Utbilda. Allt för att du ska få ett effektivare språk.

Jag vill också passa på att tacka Anna Forsberg på Vimlewebb, som snabbt, smidigt och lyhört löst mina problem. Jag kan varmt rekommendera Vimlewebb och hennes kunskap om Wordpress för hemsidor.

Min hemsida för Novik Media & Kommunikation kommer du till via denna länk.

Till Anna och hennes Vimlewebb kommer du om du klickar här.

Vill du veta mer om Texter, Metoder och Inspiration på novikmedia.se? Klicka i så fall här.
#blogg100 övertid - 137

2 kommentarer: