3 januari 2018

Bilder att se.

Ska om bara några veckor ha en utställning på TV- och radiohuset i Göteborg. Lite spänt, eftersom det är första gången jag ställer ut på detta vis. Kan jag få lite hjälp?

Undrar bara enkelt vilken (eller vilka) av dessa bilder du gillar mera? Först en kort bildvisning med bilder från en korsning i Chicago...



Wet diaper 3

Waterfall dare 
The blues girls

Boss burger waitress

Hipster by the wall 
Peek-a-boo


Resting with dad

Sgt love condoms
Alla ovan är från Chicago. Om någon dag bilder från Göteborg.

6 kommentarer:

  1. I filmklippet gillade jag verkligen bilderna ett, tre och fem!
    Sen tycker jag verkligen om Peek a boo!
    Så himla roligt med en bildutställning - varmt grattis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Helena! Just Peek a boo kom till i farten. Lyfte kameran för annat motiv och så såg jag henne i sökaren. Liten vriden på kameran och - vips!

      Radera
  2. Waterfall dare gillade jag och sedan bild 3 i filmen.
    Många fina bilder, hoppas det blir en lyckad och bra utställning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emelie. Verkar många som gillar vattenfallet. Tack för svaret.

      Radera
  3. Tycker mycket om Waterfall dare och bilden ett och tre i filmen. Lycka till! Är det en öppen utställning?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ewa.
      Utställningen är hos en gammal arbetsgivare - SVT/SR i Göteborg, på Kanalhuset. Så njaee, inte öppet för allmänheten vad jag vet. Tyvärr.

      Radera