7 juni 2014

Bokstavligt mina bilder.

Bildligt talat är jag i många delar en novis, även om jag fotat sedan jag var 11-12 år. Jag är ändå glad att jag till slut hittat mig själv i mitt fotande - mycket beroende på Mats Alfredsson. Mats har hjälpt en massa och varit min inspiratör mentor när det gäller gatufoto. Idag vet jag vad jag vill. Och att jag har en bit att vandra. Men jag har kul på vägen. Och hoppas att du tycker om...


Skärmdump Flickr
Från pocketkameran Agfamatic, Systemkamerorna Konica T3 Autoreflex och Nikon FM, till kompaktkamerorna av flera märken sedan min äldste son föddes (1998) och via Canon EOS 50D till dagens Canon EOS 6D.
Natur och människor har efterhand nästan bara blivit människor och detaljer. Och människorna fascinerar mig otroligt mycket. Alla uttryck som finns och alla interaktioner människor emellan.


Skärmdump Facebook-sidan
Nå. Samlar bilderna publikt på i första hand två sidor. Den ena är Flickr och Gunnar F Novik Street (klickar du här kommer du dit)

Den andra är på en helt öppen Facebook-sida som heter Gunnar F Novik Street photography (klicka på bara).
#blogg100 - 099b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar