1 maj 2014

Tillbakablickstorsdag igen.

Hittade en rad äldre porträtt av mig själv. Den första tagen på egen hand, de andra av andra personer. Själv förstår jag inte hur tiden kan ha gått så fort. Men det har den gjort.

Throw back Thursdag är det idag. Igen. Eller som jag gärna säger istället - Tillbakablickstorsdag. Lite egocentriskt blir det här, men ändå intressant. Den som tittar på detaljerna ser varför. Frisyrer, kläder, utsmyckning och inredning säger en del om den tid som var då.
Blogg100 - 062 #TBT
Mitten på 70-talet.
Kolla Archi Bunker-tröjan!
På en strand i Norra Michigan,
tidig sommar 1977. Pilotglasögon

Vårvinter 1978. T-shirt-tid
Ca 1978-79. Arbetartröja.
Vår 1981
Våren 1982. Jag på knä.
När min ene amerikanske bror
är på besök i Sverige, 1983?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar