19 juni 2013

Blogg150. När semestern sätter stopp.



50 procent mer blev det innan det tog slut. För nu. 
Utmaningen i januari för Blogg 100 var att under 100 dagar i rad skriva minst ett blogginlägg. 
Lite mer blev det ändå...







Jag började min Blogg 100 första möjliga dagen i januari och 2 maj gick jag i mål officiellt. Men eftersom jag visste att jag skulle åka på semester strax för midsommar i år tänkte jag att jag skulle försöka fortsätta skriva ett inlägg om dagen - så länge lusten och möjligheten fanns. Och idag går jag i mål med min egen extra föresats.

Sammanlagt har det alltså blivit 150 inläggsdagar, utan avbrott. Tack för initiativet och välkommen åter, Fredrik Wass på Bisonblogg.



De första 101 dagarna i blogg 100 har jag samlat här.




#blogg100 - 150

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar